اسلایدر









کلبه تنهایی

عکس هایی زیبا (33 عکس)

در وصل هم ز عشق تو ای گل در آتشم

                                                     عاشق نمی شوی که ببینی چه می کشم


با عقل آب عشق به یک جو نمی رود


                                                     بیچاره من که ساخته از آب و آتشم

 



نظرات شما عزیزان:

کیهان
ساعت13:54---5 اسفند 1391
من نشستم در این کوچه بنبست...

بی مسیر

این دلم در راه عشق...

باز هم یک اسیر

من نشستم تا که جویم آن مسیر قلبت را...

باز گویم صد رخ زیبا نخواهم چون ببینم روی تو...


کیهان
ساعت13:54---5 اسفند 1391
من نشستم در این کوچه بنبست...
بی مسیر
این دلم در راه عشق...
باز هم یک اسیر
من نشستم تا که جویم آن مسیر قلبت را...
باز گویم صد رخ زیبا نخواهم چون ببینم روی تو...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در دو شنبه 30 بهمن 1391برچسب:,ساعت 15:2 توسط امیر علی |




مطالب پيشين
» <-PostTitle->
Design By : dashtchat.ir