اسلایدر









کلبه تنهایی

آپلود عکس رایگان 

آنقدر دوستت دارم

که هر چه بخواهی همان را بخواهم...

اگر بروی شادم

اگر بمانی شادتر...

تو را شادتر می خواهم

با من یا بی من

بی من اما اگر باشی...

کمی...فقط کمی...نا شادم...

و این همان "عشق" است...

عشق همین تفاوت است!

همین تفاوت که به مویی بسته است...

و چه بهتر که به موی تو بسته باشد...

خواستن تو تنها یک مرز دارد...

و آن نخواستن توست...

و یک مرز دیگر....

و آن "آزادی" توست...

تو را آزاد می خواهم...!

 



نظرات شما عزیزان:

جواد
ساعت10:16---30 بهمن 1391
ســلام اهنگ جدیدش میخوای برات بفرستم
خبرم کن


جواد
ساعت10:14---30 بهمن 1391
ســلام اهنگ جدیدش میخوای برات بفرستم
خبرم کن


تا ابد در حسرت تو
ساعت11:21---28 بهمن 1391
ما مرد ها.
از درون مي شکنيم...!
به شانه ام بزن تا صداي
تمامِ استخوان هايم را خوب بشنوي...!
نپرس چرا سیگار میکشی
بپرس چی میکشی که انقدر سیگار میکشی!!


cr7
ساعت1:41---28 بهمن 1391
منم خیلی دوستت دارم بد فرم .

کاکا دوست داشتی بلینکمون من که لینکیدمت


cr7
ساعت1:20---28 بهمن 1391
منم خیلی دوستت دارم بد فرم .
کاکا دوست داشتی بلینکمون من که لینکیدمت


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در جمعه 27 بهمن 1391برچسب:,ساعت 22:9 توسط امیر علی |




مطالب پيشين
» <-PostTitle->
Design By : dashtchat.ir